Kontakt
Kontakty
Infolinka zákazníckeho servisu:
+421 220 812 503
Zákaznícka linka je vám k dispozícii v pracovných dňoch od 9. do 17. hodiny.
E-mail zákazníckeho servisu:
info@best-topanky.skSlužby
Zákaznícky servis Best-Topanky.sk je tu pre váš pohodlný nákup. Ochotne vám podáme všetky informácie o produktoch a ich dostupnosti. Poradíme vám s výberom správnej veľkosti, rovnako ako s voľbou platby či dopravy pre vašu zásielku. Objednávku ľahko zrealizujete telefonicky s asistentmi na našich infolinkách. Ak potrebujete zistiť, v akom stave je vaša objednávka, kedy vám bude balíček doručený alebo pripravený na vyzdvihnutie, neváhajte sa na nás obrátiť. Akékoľvek úpravy už vytvorených objednávok s vami pohodlne vybavíme telefonicky, či už ide o zmenu adresy, alebo doplnenie tovaru.
Rozmysleli ste si nákup? Pošleme pre tovar kuriéra – ZDARMA!
Možno sa Vám už stalo, že ste si na internete objednali tovar, ktorý
úplne nesplnil Vaše očakávanie.
Čo s tým? Zabaliť tovar, doniesť na poštu, čakať vo fronte a nakoniec
ešte za poslanie balíčka zaplatiť nemalú čiastku.
Prečo by ste mali platiť časom aj peniazmi za to, že ste
zmenili názor?
Na Best-Topanky.sk už nemusíte! Máme pre Vás novinku – VRÁTENIE & VÝMENA TOVARU BEZ STAROSTÍ.
Ako to funguje?
Pokiaľ sa z akéhokoľvek dôvodu rozhodnete, že tovar chcete vrátiť:
• zavolajte alebo napíšte na naše zákaznícke centrum – sme tu pre Vás na linke 220 812 503 alebo na e-maili info@best-topanky.sk
• jednoducho nám povedzte, že si prajete tovar vrátiť
• zariadime pre Vás odvoz tovaru kuriérnou službou InTime – kuriér Vám najprv zavolá, na dohodnutej adrese balíček vyzdvihne a dovezie k nám
• odvoz balíčka je pre Vás úplne ZDARMA
Aké sú výhody ODVOZU ZDARMA?
• žiadne fronty na pošte , žiadne starosti, žiaden stratený čas a hlavne žiadne náklady = dokonale pohodlný nákup
• kuriér si pre balíček príde tam, kam chcete – či už domov alebo do zamestnania
• kuriér Vám najprv zavolá a upresní čas príjazdu
• nemusíte na balík vyplňovať žiadnu adresu – kuriér presne vie, kam má zásielku doručiť
• kuriér nám zásielku doručí rýchlejšie než pošta, vďaka tomu zvládneme Vašu žiadosť spracovať rýchlejšie a vrátiť Vám peniaze v čo najkratšej lehote
Rozmysleli ste si nákup? Potrebujete vymeniť veľkosť bielizne? Jednoducho prenechajte všetky starosti na nás! Postaráme sa o Vaše 100% pohodlie.
Podmienky pre odstúpenie od kúpnej zmluvy nájdete TU alebo v obchodných podmienkach.
Reklamácie
Reklamácie sa vzťahujú na tovar s výrobnou vadou, ktorá sa prejaví v záručnej lehote 24 mesiacov, ak nie je záručná lehota vzhľadom na povahu daného tovaru skrátená – pri niektorých kozmetických produktoch je lehota spotreby do 12 mesiacov od otvorenia (niektoré pleťové či očné krémy a pod.). Záručná lehota začína plynúť okamihom prevzatia tovaru kupujúcim. Záruka sa nevzťahuje na tovar poškodený nevhodným zaobchádzaním alebo zlým skladovaním, rovnako ako na tovar opotrebovaný bežným používaním.
Ako postupovať pri reklamácii?
V prípade reklamácie, prosím, vždy najskôr telefonicky kontaktujte náš zákaznícky servis. Pri zaslania tovaru poštou je nutné reklamáciu doručiť na adresu Exclusive Essential, s. r. o., Sedláčkova 472, 39701 Písek, Česká republika a to cenným alebo obchodným balíkom. Dovoľujeme si upozorniť, že zásielky odoslané na dobierku nepreberáme. Pri zasielaní tovaru na reklamáciu je vo vašom záujme zabezpečiť jeho prepravu k predávajúcemu tak, aby nedošlo k poškodeniu tovaru. Pokiaľ už nemáte k dispozícii daňový doklad (faktúru), ktorý s každou objednávkou zasielame, priložte sprievodný list s vašimi kontaktnými údajmi (meno, adresa, e-mail, telefón), prípadne s číslom objednávky.
Ako postupovať, keď ste dostali iný tovar, ako ste si objednali?
Napriek tomu, že robíme maximum pre to, aby k pochybeniam pri expedícii tovaru nedochádzalo, vo výnimočných prípadoch môže dôjsť k tomu, že dostanete iný tovar, ako ste si objednali a aký je uvedený vo faktúre. Ako v takom prípade postupovať? Najprv nás kontaktujte telefonicky alebo e-mailom, dohodneme sa na čo najjednoduchšom riešení pre vašu spokojnosť.
Potom tovar môžete zaslať na adresu Sedláčkova 472, 397 01 Písek, Česká republika, pripojiť faktúru a číslo vášho bankového účtu. Po prevzatí balíčka vám obratom na naše náklady zašleme správny tovar a vaše výdavky spojené so zaslaním balíčka vám poukážeme na účet.
Majte, prosím, na pamäti, že je nutné skontrolovať tovar ihneď po prevzatí, pred jeho rozbalením a použitím. V opačnom prípade bude priebeh výmeny značne skomplikovaný.
Ako postupovať, ak tovar bol doručený rozbitý?
Ak vám doručí prepravca zásielku, ktorá ponesie viditeľné známky manipulácie, bude rozbalená, rozlepená či mechanicky poškodená, zásielku v žiadnom prípade nepreberajte. Kontaktujte, prosím, náš zákaznícky servis, aby sme sa dohodli na ďalšom postupe.
Odstúpenie od zmluvy
Pri nákupe cez internet máte podľa zákona právo na odstúpenie od kúpnej zmluvy do 14 dní od okamihu, keď tovar prevezmete, či už v na odbernom mieste, alebo od prepravnej služby. Pokiaľ si prajete od zmluvy odstúpiť a tovar vrátiť, kontaktujte, prosím, vopred náš zákaznícky servis. Tovar následne môžete vrátane faktúry zaslať na adresu Sedláčkova 472, 39701 Písek, Česká republika. Cena tovaru vám potom bude zaslaná na účet.
V prípade odstúpenia od zmluvy je nutné odovzdať tovar nepoškodený, bez známok používania alebo opotrebenia, pokiaľ možno v pôvodnom obale a s kompletným príslušenstvom. Pri nedodržaní týchto podmienok sme oprávnení uplatniť kompenzáciu za zníženie hodnoty vráteného tovaru formou odpočtu z čiastky, ktorú vám vrátime.
Sídlo společnosti
exclusive essential export s.r.o.V jámě 1371/8
110 00 Praha – Nové Město,
IČO: 24148466
DIČ: CZ24148466
Spoločnosť je vedená Mestským súdom v Prahe, oddiel C, vložka 183099.
Pozor! Toto je len sídlo spoločnosti, pre kontakt s nami použite adresu našej prevádzky!
Spoločnosť má zavedený bankový účet u FIO banky v SR.
