Všetko o nákupe

Ako nakupovať?

Registrácia a prihlásenie

Registrácia na Best-Topanky.sk vám prináša mnoho výhod a je súčasťou komfortného nakupovania na internete. Po kliknutí na tlačidlo „Prihlásiť/Re­gistrácia“ sa vám zobrazí jednoduchý formulár, do ktorého zadáte vaše kontaktné údaje. Hneď ako registráciu potvrdíte, na vašu e-mailovú adresu bude odoslané potvrdenie registrácie vrátane vášho prihlasovacieho hesla. Až sa budete chcieť opäť prihlásiť, stačí kliknúť na tlačidlo „Prihlásiť/Re­gistrácia“ a vyplniť váš e-mail a heslo.

Po prihlásení sa vám sprístupní sekcia „Váš účet“. Tu si môžete nastaviť nové heslo, zmeniť adresu či kontaktné údaje. Takisto pohodlne získate prehľad o stave vašich objednávok.

Pokiaľ si nepamätáte, aké je vaše prihlasovacie heslo, jednoducho si ho nechajte zaslať znovu. Pri prihlasovaní sa kliknite na „Zabudli ste heslo“, vpíšte váš e-mail a potvrďte. Nové heslo vám za okamih automaticky zašleme na vašu e-mailovú adresu.

Dostupnosť produktov

Pre každý produkt v našom e-shope uvádzame dodaciu lehotu. Ak potrebujete zistiť, kedy bude zásielka doručená vami zvoleným spôsobom dopravy, prehľad nájdete pri každom produkte v tabuľke „Keď si teraz produkt objednám, kedy ho dostanem?“.

Skladom: Produkt budeme pri objednávke do 14. hodiny v ten istý deň expedovať a do dvoch až troch pracovných dní bude kuriérom doručený na vašu adresu.

Na ceste: Produkt je na ceste od dodávateľa do nášho centrálneho skladu v Písku (CZ). Termín naskladnenia uvádzame vždy v tabuľke dostupnosti, rovnako ako predpokladaný dátum doručenia alebo osobného odberu.

3 – 5 dní: Produkt je na sklade u niektorého z našich dodávateľov. Je teda nutné počítať s dodacou lehotou 3 – 5 pracovných dní. Tento čas potrebujeme na dopravenie produktu do nášho skladu a následné vyexpedovanie na vašu adresu.

Vypredané: Ak je tovar označený ako vypredaný, nie je možné ho vložiť do košíka a teda ani objednať. Tento status znamená, že tovar aktuálne nemáme na sklade a nie je k dispozícii ani u nášho dodávateľa. Pokiaľ si prajete dostupnosť produktu kontrolovať, ponúkame vám službu Strážny pes. Nájdete ju pod tabuľkou dostupností v detaile produktu. Hneď ako strážneho psa potvrdíte, bude vaša požiadavka zaregistrovaná a vo chvíli, keď sa dostupnosť tovaru zmení, budeme vás informovať e-mailom. Táto služba je bezplatná a nezáväzná.

Objednanie

Nákupný košík: Vybrané produkty najprv vložte do košíka. Množstvo tovaru môžete upraviť priamo v košíku prepísaním počtu kusov a následným potvrdením modrým tlačidlom. Akonáhle budete mať tovar v košíku, nezabudnite si vybrať darček. Po kliknutí na nápis „Vyberte si darček v hodnote až X EUR“ sa vám zobrazí ponuka darčekov pre vašu objednávku. Zvoľte si jeden, ktorý vás najviac oslovil, a vložte ho do košíka. Rovnakým spôsobom môžete zvoliť zo špeciálnej ponuky produktov za veľkoobchodné ceny – vyberte si akékoľvek produkty, ale každý maximálne raz.

Postup objednania: Akonáhle je váš košík kompletný, môžete pristúpiť k samotnému objednaniu. Pokiaľ ste sa ešte neprihlásili, budete na to vyzvaní po stlačení tlačidla „Objednať“. Ako stály zákazník sa prihlásite pod vašou e-mailovou adresou a heslom, ak ste nový zákazník, vyplňte, prosím, uvedený formulár. Ďalším krokom je voľba dopravy a platby – tu si zvoľte možnosť, ktorá vám najviac vyhovuje. Podrobné informácie k doprave a platbám nájdete v sekcii Doprava a platba. Ak máte k objednávke poznámku, zvoľte vloženie komentára pod tabuľkou pre výber platby.

Zľavový kupón: Kód zľavového kupónu do objednávky vložíte po zvolení možnosti „Mám zľavový kupón a chcem ho použiť“ pod tabuľkami dopravy a platby. Zľava bude odčítaná v nasledujúcom súhrne objednávky. V každej objednávke je možné uplatniť iba jeden zľavový kupón – zľavy teda nie je možné kumulovať. Toto sa netýka 2 – 5 % zľavy v rámci Šťastnej hodinky, ktorá je započítaná automaticky. V prípade problému s použitím zľavového kupónu nás, prosím, kontaktujte na infolinke +421 220 812 503.

Potvrdenie objednávky: V záverečnom kroku sa zobrazí prehľad celej objednávky, teda zoznam objednávaného tovaru, a to vrátane adries a zvolenej dopravy a platby. Ak si prajete zmeniť dodaciu adresu, urobíte to ľahko po kliknutí na tlačidlo „Zmeniť adresu“ v dodacej adrese. Systém sa vás potom pre istotu znovu opýta na spôsob dopravy a platby. Objednávka je uzatvorená až po potvrdení tohto súhrnu. Následne sa vám ukáže číslo objednávky a možnosť odhlásiť sa. Zároveň bude tiež na váš e-mail zaslané potvrdenie o vytvorení objednávky.

Sledovanie priebehu objednávky

Postup pri spracovaní vašej objednávky môžete sledovať po prihlásení v sekcii „Váš účet“. Pod tlačidlom „Náhľad“ v danej objednávke sa vám zobrazí prehľad objednávky a jej aktuálny stav, ktorý vypovedá o priebehu spracovania objednávky. O jednotlivých krokoch spracovania objednávky vás tiež vždy budeme informovať e-mailom. Akonáhle je vaša objednávka pripravená, starostlivo ju zabalíme a odovzdáme prepravnej službe, ktorá vám balíček doručí na vašu adresu alebo na zvolené odberné miesto. Ako prebieha doručenie sa podrobne dozviete v sekcii Doprava a platba.

Šťastná hodinka

Každý deň vám počas jednej hodiny poskytujeme zľavu Happy hours 2 až 5 % z hodnoty celej vašej objednávky. Šťastná hodinka prebieha každý deň v inom čase a výška zľavy je náhodne vybraná. Preto sa oplatí stránky Xdarceky.sk pravidelne sledovať. Ako zistíte, že zľavová hodina práve prebieha? Na hlavnej stránke vás na Happy hours upozorní veľký pútač „Šťastná hodinka“ vrátane odpočítavaného času, ktorý zostáva do konca. Ako zľavu získať? Len čo uvidíte zmienený pútač, vytvorte si objednávku skôr, ako vyprší čas. Zľava bude odpočítaná automaticky v súhrne objednávky, nie je potrebné zadávať žiadny zvláštny kód. Šťastná hodinka sa vzťahuje na všetky produkty z ponuky Xdarceky.sk, je možné ju kombinovať so zľavovými kupónmi i s ostatnými zľavovými akciami, ako sú Mega akcie, Ceny v ľade, Darček dňa.

Menu

Volajte +421 220 812 503

Náš web potrebuje k svému správnemu fungovaniu súbory cookies, pokračovaním v prehliadaní súhlasíte s ich používaním. Viac informácií o nastavení tu.